GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések

A Hirdetés Expressz oldalról röviden

    • A Hirdetés Expressz weboldal egy apróhirdetési oldal.
    • Weboldalunk ingyenes hirdetés feladást biztosít Önnek. 
    • Szabályainknak megfelelő hirdetéseket korlátlan számban rögzíthet.
    • Az apróhirdetéseket különféle hirdetési kategóriába kell sorolni.
    • A hirdetésekhez 6 darab kép tölthető fel.
    • Az ingyenesen feladott hirdetések 90 napig lesznek érvényben.
  • Az ingyenes hirdetés feladás mellett díjfizetés ellenében Külön szolgáltatásokat is rendelhet, amelyekkel meg tudja többszörözni hirdetése nézettségét. A Külön szolgáltatások leírását, érvényességük idejét itt találja:  Külön szolgáltatások.

Hirdetés feladás első lépések

  1. A hirdetésfeladáshoz először regisztráljon egy felhasználói fiókot rendszerünkben! Regisztráció
  2. Ezután az email üzenetben kapott jelszóval és a választott felhasználónévvel jelentkezzen be a Hirdetéskezelő felületre. Bejelentkezés a Hirdetéskezelőbe
  3. Ha ez megtörtént, máris rögzíthető a hirdetés a kívánt kategóriába az oldal tetején található “+ Hirdetés feladása” gombra kattintva. + Hirdetés feladása
  4. A hirdetésfeladás elindítása után betöltődő első, majd a kategória kiválasztása és továbblépés után a második oldal tetején szolgáltatásainkról talál egy összefoglalót. Az összefoglaló alatt tudja a hirdetés kategóriát kiválasztani, illetve a hirdetés egyéb adatait megadni, miután lentebb teker az egérrel.

Jelszó és megváltoztatása a Hirdetéskezelő felületén

Regisztráció után rendszerünk készít Önnek egy jelszót, majd elektronikus üzenetben elküldi Önnek a regisztrációkor megadott emailcímre. A rendszer által küldött jelszó biztonsági okokból bonyolult. Ha Ön másik jelszót szeretne, meg tudja változtatni. Ehhez a kapott jelszóval jelentkezzen be a Hirdetéskezelőjébe! Utána a Vezérlőpult/ Adatlap menüpontban tudja módosítani a jelszavát.

Jelszó megváltoztatása, ha nem emlékszik rá (Elvesztette jelszavát?)

Ha elfelejtette jelszavát a következő linken elérhető oldalon lehet az új jelszó készítését kezdeményezni. Elvesztette jelszavát?
A megjelenő oldalon email címének, vagy a felhasználónevének megadása után az “Új jelszó igénylése” gombra kell kattintani. Ezután a rendszer küld Önnek egy email üzenetet, amiben szerepel egy link. Arra rákattintva betöltődik a “Jelszó helyreállítása” oldalunk, ahol már látható a rendszer által generált új jelszó, amit el is lehet fogadni, de tetszés szerint rögtön meg is lehet változtatni.

Mi a teendő, ha többszöri próbálkozás után sem sikerül bejelentkezni a rendszerbe, és emiatt biztonsági okokból blokkoljuk IP címét?

Abban az esetben, ha Ön a bejelentkezésnél 10 percen belül 7-szer tévesen adja meg felhasználónevét és/vagy jelszavát, rendszerünk biztonsági okokból IP címe alapján blokkolja a felhasználói fiókjához való hozzáférést 60 percre.
Ilyenkor 2 dolgot tehet.

    • Megvárja míg letelik a 60 perc és utána újra megpróbál bejelentkezni.
    • Az Ügyfélszolgálat oldalunkon szereplő űrlapon kezdeményezi a blokkolás feloldását. Az így beérkező kérelmeket igyekszünk a legrövidebb időn belül feldolgozni, viszont nem garantáljuk, hogy 60 percen belül ezt megtesszük.

Külön szolgáltatások rendelése

A hirdetés feladásakor lehetséges külön szolgáltatások választása díj ellenében, amelyekkel elősegítheti a sikeresebb hirdetést.

A következő linken találja a szolgáltatások és szolgáltatáscsomagok leírását: Külön szolgáltatások

A szolgáltatáscsomagot a hirdetés feladáskor a “Részletek” oldal alján tudja kiválasztani a “Hirdetési csomag” mezőnél, majd az “Előnézet” oldalon a “Folytatás” gombra kattintva tudja véglegesíteni, a fizetési mód kiválasztása után pedig kifizetni.

A már meglévő hirdetéshez utólag is rendelhető külön szolgáltatás.

A megrendelés módjáról a következő oldalunkon talál segítséget: Külön szolgáltatások

“Tedd előre!” szolgáltatás megrendeléséről ezen az oldalon a “Tedd előre!” szolgáltatás használata résznél is olvashat.

Hirdetés megtekintése adminisztrálás céljából

Hirdetéseit adminisztrálás céljából a Hirdetéskezelőbe történő
bejelentkezés után tudja megtekinteni.
A Hirdetéskezelőbe történő belépés után a weboldal legfelső zöld színű sávjában találja a Fiókom menüt. Ha arra rááll az egérrel előjön egy almenü. Abban találja a “Hirdetéskezelőm” menüpontot, amire ha rákattint megjelenik a hirdetéseinek listája.

Hirdetés módosítása + fotók pótlása, törlése

A rendszerünkben már szereplő aktív hirdetés bármikor változtatható, új képek feltölthetők, téves képek törölhetők.
Ezeket a Hirdetéskezelőben (az adott hirdetés mellett lévő ceruza ikonra kattintva) tudja végrehajtani és hirdetés módosításnak számítanak.
A módosítás után a hirdetés függő állapotban lesz mindaddig, míg adminisztrátorunk le nem ellenőrzi és jóvá nem hagyja. Természetesen igyekszünk a legrövidebb időn belül jóváhagyni a módosított hirdetéseket, viszont előfordulhat, hogy hosszabb idő is eltelhet (max. 24óra). Ezért célszerű csak indokolt esetben változtatni.
A módosítással a hirdetés nem lesz új hirdetés, tehát nem kerül a hirdetési lista elejére (a feladás dátuma nem módosul). Ha előre szeretné tenni a hirdetést, használja a “Tedd előre!” szolgáltatásunkat!

Felhasználói profilkép

Profilképet közvetlenül oldalunkon nem tud feltölteni.
Rendszerünk ún., “Gravatart” használ, amit a felhasználók gravatar fiókjából (tőlünk független) tölt be az oldalunk.
További információ és gravatar fiók regisztráció az alábbi linken:
https://hu.gravatar.com/

“Tedd előre!” szolgáltatás használata

Először jelentkezzen be a Hirdetéskezelőjébe, majd az előre tételhez keresse meg a hirdetésénél a kis zöld nyíl ikont (), majd nyomja meg! (Az ikon csak akkor látható, ha be van jelentkezve a Hirdetéskezelőjébe). Ekkor két dolog lehetséges.

1. Ha már korábban megrendelte a szolgáltatást, akkor máris a lista elején találja hirdetését (Hogy milyen pozícióban, az attól függ, hogy épp milyen szolgáltatás opció van érvényben a hirdetésénél).
2. Ha még nincs ilyen aktív szolgáltatása, ekkor megrendelheti. Először válassza ki, hogy melyik “Tedd előre!” csomagot szeretné megrendelni, majd kövesse a rendszer által felajánlott lépéseket!

Előre sorolás visszajelzés (“Tedd előre!” szolgáltatás)

Az előre soroláskor, amint a rendszer végrehajtotta a parancsot, a weboldalon a hirdetésnél megjelenik (ott, ahol megnyomta a kis ikont, vagy linket) egy visszajelző üzenet: „A hirdetés előre téve!”. Ha ezt látja, akkor biztos lehet benne, hogy megtörtént az előre tétel. Utána természetesen le tudja ezt ellenőrizni. Ehhez újra be kell tölteni a Kezdőlapot és ott láthatja, hogy a hirdetése az első helyre került.

A Hirdetéskezelőjében folyamatosan láthatja, hogy még hány előre tétele van.

Tárgytalan jelölés a hirdetésnél

A Tárgytalan jelölést a hirdetés tulajdonosa tudja aktiválni a Hirdetéskezelőjében a hirdetésénél.

Ez egy jelzés a látogatók számára, hogy a hirdetés abban a pillanatban nem aktuális. Talán akkor érdemes használni, ha már van érdeklődő a hirdetéssel kapcsolatban, de még nem ért végére az ügy, és a hirdető még mindig szeretné, ha új érdeklődők is jelentkeznének „tartalékba”.

Ezt a feliratot esetlegesen a Hirdetéskezelőjében lehet inaktiválni a konkrét hirdetésnél található “Tárgytalan” jelölés visszavonása linkre kattintva.

Hirdetés törlése

Ha törölni szeretné meglévő hirdetését, először jelentkezzen be a Hirdetéskezelőjébe, majd keresse meg a törlendő hirdetésénél a Törlés ikont () és kattintson rá!

Felhasználói fiók törlése

Ha törölni szeretné Felhasználói fiókját – a visszaélések elkerülése érdekében -, először törölje összes meglévő hirdetését az előző pontban leírtak szerint, majd az Ügyfélszolgálat menüpontban lévő űrlapon jelezze felénk kérését és utána kollégánk megteszi ezt.


Hirdetéskezelőben látható admin jelzések

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “A hirdetés nem felel meg az ÁSZF-nek [admin]”.

Mit jelent ez?
A Hirdetés címsorában, a Bővebb információ részében a Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) szabályaival ellenkező szöveg, információ szerepel, ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést.

Mi a teendő?
Kérjük, olvassa el az ÁSZF-et és javítsa a hirdetést! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “A hirdetés címsora nem tartalmazhat elérhetőségi adatokat [admin]”.

Mit jelent ez?
A Hirdetés címsorában az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) szabályaival ellenkezően a felhasználó valamilyen elérhetőségi adata(i) (pl. telefonszám, webcím, email cím) szerepel(nek), ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést.

Mi a teendő?
Kérjük, olvassa el az ÁSZF-et és javítsa a hirdetést! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “Már van hasonló hirdetése [admin]”, vagy “Már van hasonló hirdetése másik felhasználónéven [admin]” .

Mit jelent ez?
A hirdetés Bővebb információ részében olyan, vagy nagyon hasonló szöveg, információ szerepel, ami már egy korábban feladott másik hirdetésben szerepel. Ez hirdetés duplikálásnak számít, ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést. A különböző felhasználónéven rögzített egyértelműen azonos másik hirdetés esetében is ez az eljárás.

Mi a teendő?
Kérjük, fogalmazza át a hirdetés szövegét, illetve olvassa el az ÁSZF-et és javítsa a hirdetést! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “Kérjük, ne használjon NAGYBETŰT! [admin]”, vagy “Kérjük, ne használjon FOLYAMATOS NAGYBETŰT! [admin]”.

Mit jelent ez?
A Hirdetés címsorában, a Bővebb információ részében olyan szöveg szerepel, ami FOLYAMATOS NAGYBETŰVEL van írva, ami az internetes etikett szabályait sérti, ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést.

Mi a teendő?
Kérjük, írj át a NAGYBETŰS részeket  kisbetűsre! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “Link elhelyezése csak díjköteles hirdetési csomag választása esetén lehetséges [admin]”.

Mit jelent ez?
A hirdetés Bővebb információ részében, vagy egyéb mezőkben a szabályainknak nem megfelelő, vagy csak díjköteles hirdetési csomag igénybevétele esetén elhelyezhető link szerepel.

Mi a teendő?
Kérjük, olvassa el az ÁSZF-et, illetve a hirdetés feladáskor a webcímnél szereplő kis kérdőjelnél megjelenő információt! Ha a link az ÁSZF alapján nem tiltott, akkor díjköteles hirdetési csomag igénybevétele esetén elhelyezhető a link a hirdetésnél. Ha tiltott a link, akkor a link nem szerepelhet a hirdetésben még díjköteles hirdetési csomag igénybevétele esetén sem. Intézkedésre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem történik intézkedés, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “Nincs magyar nyelvű szöveg [admin]”.

Mit jelent ez?
A hirdetés Címsorában, és/vagy Bővebb információ részében nem szerepel magyar nyelvű szöveg. Az ÁSZFünk szerint csak olyan hirdetés szerepelhet rendszerünkben, amely tartalmaz magyar nyelvű szöveget.

Mi a teendő?
Kérjük, egészítse ki hirdetésének Címsorát és/vagy Bővebb információ részét magyar nyelvű szöveggel! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “Értelmetlen szöveg [admin]”.

Mit jelent ez?
A hirdetés Címsorában, és/vagy Bővebb információ részében a magyar nyelv nyelvi, formai szabályainak többségében nem megfelelő szöveg szerepel (pl. külföldi szöveg internetes fordítóval lefordított változata).

Mi a teendő?
Kérjük, javítsa ki hirdetésének Címsorát és/vagy Bővebb információ részét! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

Ha felmerül Önben valamilyen kérdés oldalunk használatával kapcsolatban kérjük, az Ügyfélszolgálat menünél jelezze nekünk!

Ez az oldal - sok más weboldalhoz hasonlóan - sütiket (cookie) használ. Az "Elfogadom" gombra kattintással hozzájárul a sütik használatához és elfogadja az Adatkezelési szabályzatot. Bővebb információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás