GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések

Hirdetés feladás első lépések

  1. A hirdetésfeladáshoz először regisztráljon egy felhasználói fiókot rendszerünkben! Regisztráció
  2. Ezután az email üzenetben kapott jelszóval és a választott felhasználónévvel jelentkezzen be a Hirdetéskezelő felületre. Bejelentkezés a Hirdetéskezelőbe
  3. Ha ez megtörtént, máris rögzíthető a hirdetés a kívánt kategóriába az oldal tetején található “+ Hirdetés feladása” gombra kattintva. + Hirdetés feladása
  4. A hirdetésfeladás elindítása után betöltődő első, majd a kategória kiválasztása és továbblépés után a második oldal tetején szolgáltatásainkról talál egy összefoglalót. Az összefoglaló alatt tudja a hirdetés kategóriát kiválasztani, illetve a hirdetés egyéb adatait megadni, miután lentebb teker az egérrel.

Jelszó és megváltoztatása a Hirdetéskezelő felületén

Regisztráció után rendszerünk készít Önnek egy jelszót, majd elektronikus üzenetben elküldi Önnek a regisztrációkor megadott emailcímre. A rendszer által küldött jelszó biztonsági okokból bonyolult. Ha Ön másik jelszót szeretne, meg tudja változtatni. Ehhez a kapott jelszóval jelentkezzen be a Hirdetéskezelőjébe! Utána a Vezérlőpult/ Adatlap menüpontban tudja módosítani a jelszavát.

Jelszó megváltoztatása, ha nem emlékszik rá (Elvesztette jelszavát?)

Ha elfelejtette jelszavát a következő linken elérhető oldalon lehet az új jelszó készítését kezdeményezni. Elvesztette jelszavát?
A megjelenő oldalon email címének, vagy a felhasználónevének megadása után az “Új jelszó igénylése” gombra kell kattintani. Ezután a rendszer küld Önnek egy email üzenetet, amiben szerepel egy link. Arra rákattintva betöltődik a “Jelszó helyreállítása” oldalunk, ahol már látható a rendszer által generált új jelszó, amit el is lehet fogadni, de tetszés szerint rögtön meg is lehet változtatni.

Külön szolgáltatások rendelése

A hirdetés feladásakor lehetséges külön szolgáltatások választása díj ellenében, amelyekkel elősegítheti a sikeresebb hirdetést. Itt találja a szolgáltatáscsomagok leírását: Külön szolgáltatások
A szolgáltatáscsomagot a hirdetés feladáskor az űrlap alján tudja kiválasztani a “Hirdetési csomag” mezőnél, majd a fizetési mód kiválasztása után követve a rendszer utasításait a webshopunkba átlépve tudja a rendelést véglegesíteni illetve kifizetni.
A már meglévő hirdetéshez utólag, illetve a lejárt és újra aktiválni kívánt hirdetéshez is rendelhető külön szolgáltatás közvetlenül a webshopunkban:  Külön szolgáltatások – Webshop

“Tedd előre!” szolgáltatás használata

Először jelentkezzen be a Hirdetéskezelőjébe, majd az előre tételhez keresse meg a hirdetésénél a kis zöld nyilat, majd nyomja meg és máris a lista elején találja hirdetését! (Az ikon csak akkor látható, ha be van jelentkezve). A Hirdetéskezelőjében folyamatosan láthatja, hogy még hány előre tétele van.

Előre sorolás visszajelzés (“Tedd előre!” szolgáltatás)

Az előre soroláskor, amint a rendszer végrehajtotta a parancsot, a weboldalon a hirdetésnél megjelenik (ott, ahol megnyomta a kis ikont, vagy linket) egy visszajelző üzenet: „A hirdetés előre téve!”. Ha ezt látja, akkor biztos lehet benne, hogy megtörtént az előre tétel. Utána természetesen le tudja ezt ellenőrizni. Ehhez újra be kell tölteni a Kezdőlapot és ott láthatja, hogy a hirdetése a többi nem sürgős, vagy kiemelt hirdetés elé, vagy teljesen az első helyre került, függően attól, hogy épp milyen szolgáltatás opció van érvényben a hirdetésénél.

Tárgytalan jelölés a hirdetésnél

A Tárgytalan jelölést a hirdetés tulajdonosa tudja aktiválni a Hirdetéskezelőjében a hirdetésénél. Ez egy jelzés a látogatók számára, hogy a hirdetés abban a pillanatban nem aktuális. Talán akkor érdemes használni, ha már van érdeklődő a hirdetéssel kapcsolatban, de még nem ért végére az ügy, és a hirdető még mindig szeretné, ha új érdeklődők is jelentkeznének „tartalékba”. Ezt a feliratot esetlegesen a Hirdetéskezelőjében lehet inaktiválni a konkrét hirdetésnél található “Tárgytalan” jelölés visszavonása linkre kattintva.

Hirdetés és Felhasználói fiók törlése

Ha töröltetni szeretné meglévő hirdetését, vagy Felhasználó fiókját, mindössze annyit kell tennie, hogy az Ügyfélszolgálat menüpontban lévő űrlapon jelzi felénk kérését és utána kollégánk megteszi ezt.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “A hirdetés nem felel meg az FRF-nek [admin]”.

Mit jelent ez?
A Hirdetés címsorában, a Bővebb információ részében a Felhasználási és rendelési feltételek (FRF) szabályaival ellenkező szöveg, információ szerepel, ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést.

Mi a teendő?
Kérjük, olvassa el az FRF-et és javítsa a hirdetést! Erre a hirdetés feladásától számítva 10 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, a 10. nap eltelte után a hirdetés “lejárt” állapotba kerül. Ekkor már nem tudja módosítani, csak megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “Már van hasonló hirdetése [admin]”, vagy “Már van hasonló hirdetése másik felhasználónéven [admin]” .

Mit jelent ez?
A hirdetés Bővebb információ részében olyan, vagy nagyon hasonló szöveg, információ szerepel, ami már egy korábban feladott másik hirdetésben szerepel. Ez hirdetés duplikálásnak számít, ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést. A különböző felhasználónéven rögzített egyértelműen azonos másik hirdetés esetében is ez az eljárás.

Mi a teendő?
Kérjük, fogalmazza át a hirdetés szövegét, illetve olvassa el az FRF-et és javítsa a hirdetést! Erre a hirdetés feladásától számítva 10 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, a 10. nap eltelte után a hirdetés “lejárt” állapotba kerül. Ekkor már nem tudja módosítani, csak megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “Kérjük, ne használjon NAGYBETŰT! [admin]”.

Mit jelent ez?
A Hirdetés címsorában, a Bővebb információ részében olyan szöveg szerepel, ami FOLYAMATOS NAGYBETŰVEL van írva, ami az internetes etikett szabályait sérti, ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést.

Mi a teendő?
Kérjük, írj át a NAGYBETŰS részeket  kisbetűsre! Erre a hirdetés feladásától számítva 10 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, a 10. nap eltelte után a hirdetés “lejárt” állapotba kerül. Ekkor már nem tudja módosítani, csak megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “Link elhelyezése csak díjköteles hirdetési csomag választása esetén lehetséges [admin]”.

Mit jelent ez?
A hirdetés Bővebb információ részében, vagy egyéb mezőkben a szabályainknak nem megfelelő, vagy csak díjköteles hirdetési csomag igénybevétele esetén elhelyezhető link szerepel.

Mi a teendő?
Kérjük, olvassa el az FRF-et, illetve a hirdetés feladáskor a webcímnél szereplő kis kérdőjelnél megjelenő információt! Ha a link az FRF alapján nem tiltott, akkor díjköteles hirdetési csomag igénybevétele esetén elhelyezhető a link a hirdetésnél. Ha tiltott a link, akkor a link nem szerepelhet a hirdetésben még díjköteles hirdetési csomag igénybevétele esetén sem. Intézkedésre a hirdetés feladásától számítva 10 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem történik intézkedés, a 10. nap eltelte után a hirdetés “lejárt” állapotba kerül. Ekkor már nem tudja módosítani, csak megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: “Nincs magyar nyelvű szöveg [admin]”.

Mit jelent ez?
A hirdetés Címsorában, és/vagy Bővebb információ részében nem szerepel magyar nyelvű szöveg. Az FRF-ünk szerint csak olyan hirdetés szerepelhet rendszerünkben, amely tartalmaz magyar nyelvű szöveget.

Mi a teendő?
Kérjük, egészítse ki hirdetésének Címsorát és/vagy Bővebb információ részét magyar nyelvű szöveggel! Erre a hirdetés feladásától számítva 10 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, a 10. nap eltelte után a hirdetés “lejárt” állapotba kerül. Ekkor már nem tudja módosítani, csak megújítani.

Ha felmerül Önben valamilyen kérdés oldalunk használatával kapcsolatban kérjük, az Ügyfélszolgálat menünél jelezze nekünk!

 

Ez az oldal sütiket használ. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához. Bővebb információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás