Vevői reklamációkezelő álláslehetőség Jászárokszálláson

 

Bővebb információ

Német tulajdonú, dinamikusan fejlődő multinacionális autóipari beszállító vállalat
folyamatosan bővülő csapatába keres új kollégákat az alábbi munkakörbe:
Vevői reklamációkezelő
Feladatok:
– Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőség- problémák esetén
– Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése
– A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése
– Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követés
– Együttműködés a társosztályokkal és a Németország-i anyacéggel
Elvárások:
– Gyártástechnológiai, gépészmérnöki vagy hasonló képzési területen szerzett felsőfokú végzettség
– Műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeret
– Minimum középszintű, magabiztos angol és/vagy német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
– Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
– Szervezőképesség, önálló döntéshozatal
– Csapatban történő precíz, pontos munkavégzés

Előny:
– Autóiparban szerzett tapasztalat
– Minőségirányításban szerzett tapasztalat
– Vevői auditok támogatásában/levezetésében szerzett tapasztalat
– Hibaanalízisben használt eszközök gyakorlati ismerete (8D, 5-Why, Ishikawa, FMEA, CPL, MSA, SPC)
Amit kínálunk:
– Folyamatos fejlődési és előre lépési lehetőség, képzések
– Versenyképes jövedelem
– Rugalmas munkaidőkeret
– Stabil multinacionális háttér, hosszú távú munkalehetőség
– Bejárási támogatás
Munkavégzés helye: Jászárokszállás

Hirdetés adatlapja

Állás, munkakör megnevezéseReklamációkezelő
Munka jellegeFőállás teljes munkaidőben
MegyeJász-Nagykun-Szolnok megye
Település neveJászárokszállás